Μια ακόμη κουραστική μέρα στο γραφείο είχε τελειώσει και ο Μπάμπης μπορούσε επιτέλους να χαλαρώσει στην αγαπημένη του πολυθρόνα με το ουισκάκι του και την τηλεόραση ανοιχτή απέναντι να την χαζεύει όποτε τον άφηναν οι σκέψεις του. Απόψε ένοιωθε κάπως μόνος του και τα φιλαράκια του δεν θα κάλυπταν το κενό. Έπρεπε επιτέλους να βρει μια γυναίκα να νοικοκυρευτεί. Να χαρεί και με κάτι άλλο, εκτός από τα φάουλ του Ριβάλντο, να εκτιμήσει και κάτι διαφορετικό στη ζωή του, εκτός από την ταχύτητα του Τζιοβάνι. Χρειαζόταν την επικοινωνία με μια γυναίκα!
Πήρε ένα στυλό και άνοιξε το μπλοκ. Ήξερε τι έπρεπε να κάνει. Ένοιωθε ήδη καλύτερα. Γιατί ο Μπάμπης είναι επινοητικός, είναι πρωτότυπος – ο Μπάμπης δεν πιάνεται.
Ο Μπάμπης θα τα κατάφερνε πάλι:

«Αγαπητή φίλη,
Το γράμμα που κρατάς στα χέρια σου είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει να το διαβάσεις ολόκληρο και είθε η χάρη του Αγίου Νεκταρίου να σε βοηθήσει να το αξιοποιήσεις για να φτιάξεις (επιτέλους) τη ζωή σου!
Εγώ είμαι 30 χρονών, ψηλός, μελαχρινός με πράσινα μάτια και είμαι δημοσιογράφος (στα κοσμικά). Μου αρέσει η ροκ και τα λαϊκά, και είμαι Λέων με ωροσκόπο Παρθένο, τετράγωνο με τη Σελήνη στο Σκορπιό, Αφροδίτη στον Καρκίνο σε αντίθεση με τον Κρόνο στον 5ο. Ο Ερμής μου είναι στην Παρθένο στον 1ο, σε σύνοδο με τον Ουρανό και τον Πλούτωνα, αλλά εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά επειδή δεν τα πιστεύω. Τα πίστευαν όμως όλες οι γυναίκες που με εγκατέλειψαν και μου είπαν ότι είμαι στραβόξυλο και αυτό φαίνεται στο ωροσκόπιό μου. Βέβαια, κάθε μία έλεγε και άλλον πλανήτη ότι φταίει, της μιανής της ξίνιζε η Σελήνη, της αλληνής ο Πλούτωνας και της τρίτης ο συνδυασμός τους. Εγώ πιστεύω πως φταίει που είναι κάπως μπερδεμένο αυτό το ωροσκόπιο – ίσως να φταίει που δεν είναι καλή και η εκτύπωση γιατί εκείνες τις μέρες δεν είχε μελάνι ο εκτυπωτής στο γραφείο.
Θα ήθελα να ξέρεις ότι κατά βάθος είμαι πολύ συναισθηματικός και ευαίσθητος, και ότι το μεγαλύτερο ελάττωμά μου είναι η ειλικρίνεια και το έχω πληρώσει πολύ ακριβά στη ζωή μου, αλλά δεν έχω συναντήσει ακόμα τον κατάλληλο άνθρωπο για να εκτιμήσει αυτά που κρύβω στην καρδιά μου. Ίσως, όμως, εσύ (ή κάποια φίλη σου) να είσαι πλασμένη για μένα… Συχνάζω στον «Ιπποπόταμο» και πίνω «Τζόνι Γουόλκερ» με πολλά παγάκια, για να πιάνει τόπο και να μην ξεπαραδιάζομαι κάθε λίγο και λιγάκι, γιατί, όπως καταλαβαίνεις, θέλω να μαζέψω λεφτά και να παντρευτώ κάποια μέρα κι εγώ.

Επί του προκειμένου
Να αντιγράψεις αυτό το γράμμα 9 φορές και μέσα σε 9 μέρες να το στείλεις στις φίλες σου (και γειτόνισσες).
Μία που το αμέλησε, την απάτησε ο άντρας της με την καλύτερή της φίλη (που ήταν και ερωμένη της) της έκλεψαν το κινητό (Σόνυ-Έρικσον 268i), έκανε 4,5 χρόνια να βρει γκόμενο της προκοπής και από αυτόν κόλλησε κονδυλώματα.
Μία άλλη που το πέταξε επειδή ήταν αριστερή και δεν πίστευε σ’ αυτά, εκλέχτηκε σύνεδρος στο συνέδριο του Συνασπισμού και έμεινε έγκυος από Αλβανό λαθρομετανάστη.
Αντίθετα, μία που το έστειλε έγκαιρα έγινε φυσική ξανθιά, πήρε πτυχίο, έπιασε δουλειά σε διαφημιστική, κέρδισε σε διαγωνισμό μια κρουαζιέρα και εκεί γνώρισε τον Ρίτσαρντ Γκηρ.
Επίσης, μία άλλη κοπέλα που το έστειλε αμέσως (Καλομοίρα) τα πήγε καλά στη ζωή της…
Η φίλη μου η Κ., που μου γνώρισε όλες τις φίλες της, είναι πολύ ευτυχισμένη στη ζωή της, γνώρισε ένα καλό παλικάρι που έχει αντιπροσωπεία και κάμπριο, και θα παντρευτούν την άνοιξη.
Δεν θα ήθελα να πιστέψεις ότι η πρόθεσή μου είναι απλώς να πηδήξω τις φίλες σου. Ναι μεν, άμα μου κάτσουν θα το κάνω, αλλά η βαθύτερη ανάγκη μου είναι να βρω τη γυναίκα της ζωής μου, την ιδανική σύντροφο, και όσο περισσότερες πηδήξω τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να τη συναντήσω επιτέλους και να ησυχάσω κι εγώ, να νοικοκυρευτώ και να ασχοληθώ με τη συλλογή γραμματοσήμων, που είναι και το πραγματικό, ανομολόγητο πάθος μου…
Σε περίπτωση, λοιπόν, που εσύ είσαι η ιδανική σύντροφος για μένα, δεν θα διστάσω να παρατήσω όλες τις φίλες σου (και τις γειτόνισσες), να αφοσιωθώ σε σένα και τα παιδιά μας που θα κάνουμε, και να ασχολούμαι μόνο με τη συλλογή μου με τα γραμματόσημα.
Σου εύχομαι απ’ την καρδιά μου να βρεις σε μένα αυτό που πάντα ονειρευόσουν (κρυφά).»

Κάτι δεν του πήγαινε καλά. Δεν ήξερε τι ακριβώς, αλλά ένοιωθε πως κάτι δεν ταίριαζε με τη γυναικεία ψυχολογία. Γιατί ο Μπάμπης την κατείχε τη γυναικεία ψυχολογία. Μπορεί ο Μπάμπης να μην έβγαινε στην τηλεόραση να κάνει εκπομπές, αλλά δεν θα ρώταγε ποτέ με σοβαρό ύφος ειδήμονα, «Κυρία μου, αυνανίζεσθε;» Ο Μπάμπης σεβόταν τον αυνανισμό του πλησίον του, όπως απαιτούσε να σέβονται οι άλλοι τον δικό του. Ο αλληλοσεβασμός είναι η λυδία λίθος στις ανθρώπινες σχέσεις. Ο Μπάμπης το πίστευε αυτό. Ο Ασκητής δεν φαινόταν να το πιστεύει…
Αλλά και πάλι κάτι δεν του πήγαινε καλά με το γράμμα. Το γράμμα είχε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να συγκινήσει μια γυναίκα: αστρολογία, κοσμική λάμψη, ειλικρίνεια. Κι όμως, κάτι του έλειπε…
Και τότε, έτσι ξαφνικά, ο Μπάμπης κατάλαβε πως δεν έφταναν αυτά για μια γυναίκα. Κατάλαβε τι έλειπε για να νοιώσει μια γυναίκα πως αυτός θα ήταν ο άντρας της ζωής της. Θα του ήταν δύσκολο, πολύ δύσκολο, αλλά άξιζε τον κόπο να προσπαθήσει. Έπιασε ξανά το στυλό και συμπλήρωσε το γράμμα:

«Μου αρέσει να πηγαίνω στον “Χόντο” και να περιπλανιέμαι με τις ώρες. Εκστασιάζομαι με τα αρώματα και τα κραγιόν, αλλά αυτό που πραγματικά με τρελαίνει είναι οι κρέμες και οι μάσκες. Ημέρας, νυκτός, χαράματος, μουχρώματος, μεσονυκτίου. Όλες. Δεν τις χορταίνω ποτέ».

Ο Μπάμπης σκέφτηκε ότι τελικά δεν θα ήταν και τόσο δύσκολο. Στο κάτω – κάτω, τόσες εκατοντάδες γυναίκες μέσα σε ένα κτίριο: Κάποια μπορεί να ήταν αυτό που ονειρευόταν (κρυφά).

