Αγαπητό Ημερολόγιο,
Οσο περνά ο καιρός, η διανοητική ρύπανση γίνεται ανεξέλεγκτη. Δεν μπορείς να ξεφύγεις ποτέ και πουθενά από τον Μεγάλο Διαφημιστή.
Στο κεφάλι μου έχει εγκατασταθεί κάποια γυναικεία φωνή που μου λέει συνέχεια «You are the one, the number one». Κάνω κλικ στο ειδησεογραφικό site της ΕΡΤ στο Internet. Λίγα δευτερόλεπτα μετά ακούγεται από το ηχείο του λάπτοπ η ίδια φωνή… Νισάφι! (Ελπίζω ο πρωθυπουργός μας να μην ακούει την ίδια φωνή στο δικό του κεφάλι — δεν μπορώ να πω το ίδιο για κάμποσα μέλη του υπουργικού συμβουλίου).

* Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, το δικαστήριο αποφάσισε ότι ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος της «Ελεύθερης Ωρας» είχε πείσει τον Θ. Αγγελόπουλο και τον Γ. Λάτση ότι είχε σχέση με την 17 Νοέμβρη και αυτοί του έδιναν χρήματα για να τους βγάλει από τις… λίστες της οργάνωσης.
Είχα πιστέψει κι εγώ σε αυτόν τον μεγάλο μύθο. Οτι δηλαδή, για να γίνεις επιτυχημένος επιχειρηματίας πρέπει, όχι μόνο να είσαι ξύπνιος, αλλά και να έχεις καταλάβει την πιάτσα και γενικότερα τον κόσμο… Οσο περνούν τα χρόνια, καταλαβαίνω το λάθος μου.
Πέρασε η ώρα. Καθώς φτιάχνω δεύτερο καφέ, μια άλλη φωνή, ελαφρώς θλιμμένη αυτή, επαναλαμβάνει ιδεοληπτικά στο κεφάλι μου: «Το θέμα είναι τώρα τι λες». Αναρωτιέμαι ποιος με βοηθάει να ζήσω στον καιρό μου: ο Μανόλης Αναγνωστάκης ή η Ελενα Παπαρίζου;

