Αν και δεν με κάλεσε κανείς, αυτοπροσκαλούμαι και συμπληρώνω κι εγώ το γνωστό ερωτηματολόγιο:

Kύριο γνώρισµα του χαρακτήρα σας:

Η αμφισβήτηση, νομίζω.

Aρετές που προτιµάτε σε έναν άντρα:

Μπέσα.

Aρετές που προτιµάτε σε µια γυναίκα:

Το ότι είναι γυναίκα -αν είναι-, μου φτάνει.

Tι εκτιµάτε περισσότερο στους φίλους σας:

Ο συνδυασμός ευθύτητας-ανεκτικότητας μου μοιάζει ήδη πολύ…

Kύριο ελάττωµά σας:

Η αυτοαμφισβήτηση.

Αγαπημένη ενασχόληση:

1) Στοχαστική ανάγνωσις,
2) Να βρίσκω λόγους να γελάω.

Πώς φαντάζεσθε την ευτυχία:

Ως φυτική μορφή ζωής.

Πώς φαντάζεσθε την δυστυχία:

Αποφεύγω να την φαντάζομαι.

Tι θα θέλατε να είσθε:

Κανονικός.

Πού θα θέλατε να ζείτε:

Στη Στοκχόλµη.

Xρώµα που σας αρέσει:

Μωβ. Σκούρο γκρι.

Λουλούδι που αγαπάτε:

Λεμονανθός.

Ποιο πουλί συµπαθείτε περισσότερο:

Τα σπουργίτια.

Aγαπηµένοι σας συγγραφείς:

Πολλοί. Άστο…

Aγαπηµένοι ποιητές:

Το ίδιο.

Aγαπηµένοι σας ζωγράφοι και συνθέτες:

Άντε πάλι!

Aν δεν ήσασταν εσείς, ποιoς θα θέλατε να είστε:

Δεν ξέρω… Ίσως ο ίδιος από την αρχή, συν την στερνή µου γνώση…

Ήρωές σας στην πραγµατική ζωή:

Ένας γέρος με μπαστούνι που ανεßαίνει κάθε απόγευµα την ανηφόρα µπροστά στο σπίτι µου. Η Σούζαν Σόνταγκ. Εγώ όταν ήµουν νέος…

Aγαπηµένα ονόµατα:

Οδυσσέας. Άννα. Αλεξάνδρα.

Aγαπηµένο σας φαγητό και ποτό:

Φαστ φουντ. Τσιγάρο. Καφές.

Tι απεχθάνεσθε ιδιαίτερα:

Αυτούς που κάνουν κάθε είδους φασαρία· εφετζήδες νεοέλληνες, υπερεκδηλωτικούς γκέι, εφήßους µε µηχανάκια, αυτάρεσκες εγκύους, γυναίκες µε ψηλά τακούνια κ.τ.τ.)

Iστορικά πρόσωπα που αντιπαθώ:

Κανένα ιδιαίτερα.

Στρατιωτικό κατόρθωµα που θαυµάζω περισσότερο:

Την κυνηγετική τακτική της κόκκινης αλεπούς.

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε:

Έτοιμος.

Φυσικό χάρισµα που θα ήθελα να έχω:

Γαϊδουριά.

Παρούσα πνευµατική κατάσταση:

Σχεδόν διαυγής.

Λάθη στα οποία δείχνω τη µεγαλύτερη επιείκεια:

Στη ζωή.

Aγαπηµένο σας µότο:

Let it be.
 

